Thursday, October 06, 2005

On the road...

Όπως και το γνωστό βιβλίο του Τζακ Κερουάκ, το οποίο και συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους σας. Τα ταξίδια με αυτοκίνητο μου αρέσουν πολύ, πάντα τ’απολαμβάνω είτε είμαι μόνος μου, είτε έχω παρέα. Για να πω την αλήθεια μερικές φορές προτιμώ να ταξιδεύω μόνος μου το οποίο βέβαια δημιουργεί προβλήματα αν μείνεις για διάφορους λόγους αλλά δε θα σκάσουμε κιόλας, η οδική βοήθεια να είναι καλά. Τη διαδρομή Αθήνα ? Θεσσαλονίκη και τούμπαλιν την έχω κάνει πολλές φορές, πλέον το αυτοκίνητο πηγαίνει μόνο του κι εγώ απολαμβάνω το ταξίδι καταβροχθίζοντας λαίμαργα τα χιλιόμετρα και κάνοντας τις απαραίτητες στάσεις για καμία φωτογραφία, καφέ ή φυσική ανάγκη. Ειδικά η διαδρομή από τη Λάρισα και μετά μου αρέσει πολύ περισσότερο, υπάρχουν και τα Τέμπη, το κάστρο του Πλαταμώνα λίγο αργότερα, φτάνω και πιο κοντά στο τέρμα, άλλος αέρας κυριαρχεί από εκεί και πάνω. Και η Θεσσαλονίκη! Τι πόλη! Με τη δική της μυσταγωγία λειτουργεί σαν ένα ψυχοθεραπευτικό κέντρο για μένα. Καλοί φίλοι η συνταγή πασπαλισμένοι με τους χαλαρούς ρυθμούς και τις μικρές αποστάσεις που περπατιούνται. Ξεχνάς κάπου το αυτοκίνητο και περιπλανιέσαι στο Θερμαϊκό ατενίζοντας απλά το μέλλον με περισσότερη αισιοδοξία.

Καλό Ταξίδι!