Wednesday, December 28, 2005

Simply Irresistable

Ένα πραγματικά ωραίο πρωινό με το νοτιαδάκι να φέρνει ένα γλυκό κρύο με αποτέλεσμα να οφείλω να το συνοδεύσω μ’ένα γλυκό από τα διάφορα που υπάρχουν εν αφθονία στο μπουφέ μας και που αν συνεχίσω με τους ρυθμούς αυτούς θα καταφέρω να τα εξαφανίσω δια παντός ή για να χρησιμοποιήσω και τα σημάδια των καιρών μας να τα απαγάγω στα μυστικά υπόγεια του στομαχιού μου όπου τα γαστρικά οξέα μου θα τους αλλάξουν τα φώτα. Κανονικά και με το νόμο παρακαλώ και σκέφτομαι ότι θα ήταν και μια καλή ευκαιρία να πάω στο σινεμά να δω όλες τις ταινίες που δεν πρόλαβα όλο το φθινόπωρο αλλά και να ξαναδώ αυτές που μου άρεσαν όπως π.χ ο επίμονος κηπουρός με πρωταγωνιστή τον Γερμανό αξιωματικό που ερωτεύεται την Εβραία στη λίστα του Σίντλερ άρα να και μια καλή ευκαιρία για να ξαναδώ κι αυτήν την ταινία αλλά δυστυχώς όχι στον κινηματογράφο γιατί σίγουρα δε θα παίζεται πουθενά. Γενικά πάντως η ταινία δεν παίζεται γι’αυτό σπεύσατε στο video club της γειτονιάς σας. Τι ψάχνω; Ταινίες όπως «Τα τσακάλια», «Χούλιγκανς», «Το χώμα βάφτηκε κόκκινο» σε ψηφιακή μορφή έτσι ώστε η αξιομνημόνευτη αυτή πολιτισμική κληρονομιά να περάσει αύριο στα παιδιά μου, μεθαύριο στα εγγόνια μου και γενικά να μη χαθεί η παράδοση, τα ήθη και τα έθιμα και ακόμη καλύτερα να μη χαθεί και η μπάλα πράγμα που αν παίζεις με αντίπαλο την Μπαρτσελόνα είναι πολύ πιθανό να συμβεί γι’αυτό κι εγώ τις έχω κόψει τις διεθνείς τις διοργανώσεις και αρκούμαι σε τοπικό επίπεδο έτσι ώστε να μη γίνω και στόχος. Όπως έχω προαναφέρει και σε σχετικό ποστ μερικές φορές μαζευόμαστε με τους φίλους για να παίξουμε στα γνωστά γηπεδάκια 5x5 αν κι εμείς δεν έχουμε πρόβλημα να το κάνουμε και 6x6 ή ακόμα καλύτερα 7x7 διότι σ’έναν περιορισμένων τετραγωνικών χώρο η αύξηση του πλήθους συνεπάγεται μείωση του τρεξίματος και στην ηλικία που βρισκόμαστε δεν είμαστε για πειράματα αντοχής, καλό είναι να προσέχουμε γιατί τις προάλλες μία φορά πήγα κι εγώ ο καψερός να τρέξω και τραυματίστηκα σχεδόν θανάσιμα άλλο που τώρα βρίσκομαι εδώ σώος κι αβλαβής κάτι όμως που δε συνεπάγεται αναγκαστικά και έχοντας σώας τα φρένας ή όπως θα έλεγε και ο Γιαννάκης ο Πάριος με τα φρένα σπασμένα, θα σε θυμηθώ σαν τρελλό φορτηγό κοινώς δηλαδή θα σε πάρω παραμάζωμα. Αν κάτι με ενοχλεί στα παιχνίδια αυτά είναι το κόμπλεξ ορισμένων ανθρώπων οι οποίοι θεωρούν τους εαυτούς τους μεγάλα ταλέντα τα οποία χαραμίστηκαν, δεν είχαν την κατάλληλη προώθηση και τώρα βλέπεις να κάνουν καριέρα κάτι τύποι με ονόματα όπως Καραγκούνης, Βύντρα για να μην πάω και παλαιότερα με κάτι Καραγκιοζόπουλους, Γεωργαμλήδες και δε συμμαζεύεται. Οι αδικημένοι παιχταράδες λοιπόν φροντίζουν να προμηθεύονται εμφανίσεις σπουδαίων παικτών παύλα ειδώλων όπως ο Ζιντάν ή ο Ρονάλντο και να νομίζουν ότι και η αξία τους στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο είναι παραπλήσια με τραγικό αποτέλεσμα αν επιθυμούν να παίξουν μόνο στη θέση την οποία κατέχει ο επί των αναγραφομένων στις εμφανίσεις παίκτης. Θέλω να είμαι φουνταριστός σου λέει ο άλλος, εκεί να παίζω μόνο μπροστά ε του πούστη θα βγάλω κι ένα γκολ αν κάθομαι συνέχεια δίπλα στο τέρμα. Ο στόχος λοιπόν ετέθη: Εμφάνιση από τη μπουτίκ της ΑΕΛ με το Γκαλίτσιο ή ακόμη καλύτερα αν βρω μία από τις παλιές με τον Βουτυρίτσα ή τον Βαλαώρα διότι ναι ήρθε η ώρα. Πάω να ξουριστώ, χο χο χο!