Tuesday, December 13, 2005

Dreams don't come easy

Με παίρνει πριν λίγο τηλέφωνο ο φίλος μου ο Παυλάρας, ο οποίος είναι ο αδεφός του κολλητού μου και τον γουστάρω πολύ. Βγαίνουμε πολύ συχνά οι δυο μας και πάντοτε πέφτει το γέλιο της αρκούδας. Ήθελε να μου διηγηθεί λοιπόν το όνειρο που είδε χθες το βράδυ και που ακόμα γελάω. Υποτίθεται λοιπόν ότι τηλεφώνησε η αδερφή μου στον Παύλο...

ντριιιν, ντριιιιιιν, ντριιιν, ντριιιιιιν
Π: Παρακαλώ;
Αδ: Γεια σου Παύλο τι κάνεις;
Π: Καλά μωρέ, εσύ;
Αδ: Μια χαρά, να σου πω, τι θα κάνεις το Σάββατο;
Π: Δεν έχω κανονίσει κάτι, γιατί;
Αδ: Α ωραία! Μην κανονίσεις γιατί ο Ηλίας (σ.σ τσέλιγκας) έχει κανονίσει ένα πάρτυ με τραβεστί.
Π: Με τραβεστί; Καλά που τα βρήκε;
Αδ: Ε μωρέ, δεν τον ξέρεις τον Ηλία; Έχει τους γνωστούς του.
Π: Καλά ναι.
Αδ: Λοιπόν το πάρτυ θα ξεκινήσει γύρω στις 8 το βράδυ του Σαββάτου και θα κρατήσει μέχρι την Κυριακή το μεσημέρι στις 3. Επειδή την Κυριακή γύρω στις 2 θα έρθουν και οι γονείς μας θέλαμε να το χαρούνε και αυτοί για μία ωρίτσα.
Π: Εντάξει, θα έρθω οπωσδήποτε!

Και βρείτε μου εσείς τώρα καζαμία να εξηγήσει τι σημαίνει να δεις στον ύπνο σου τραβεστί.