Friday, December 16, 2005

Oρκίσου να μη χωρίσουμε...

...πΟΤΕ, πΟΤΕ, πΟΤΕ Ξανά! Η τελευταία τηλεφωνική συνδιάλεξη για τη μετατροπή της ISDN συνδρομής μου σε ADSL είχε την κορυφαία ατάκα που δείχνει γιατί όλοι στον ΟΤΕ τον παίζουν ακατάπαυστα. Έχοντας αγοράσει την ISDN συνδρομή από το ΠΟΤΕ-shop έπρεπε να κάνω σε αυτούς και τη μετατροπή της σε ADSL έτσι ώστε να γίνει και ο απαραίτητος συμψηφισμός χρημάτων. Όλα ωραία και καλά η δουλειά γίνεται και τηλεφωνικά ώσπου μια ωραία μέρα με παίρνει τηλέφωνο κάποιος από εκεί για να μου πει ότι έχουμε πρόβλημα. Τι πρόβλημα ρε μπαγάσα του λέω; Να μου λέει το επιστρεφόμενο ποσό είναι 140 ευρώ ενώ αυτό που θα πρέπει να πληρώσετε για μια 3μηνη συνδρομή 142. Ωραία λοιπόν θα χρεωθώ επιπλέον 2 ευρώ, γιατί δε βλέπω το γαμημένο πρόβλημα; Εξηγεί λοιπόν ο τυπάκος: Το σύστημα μας δεν επιτρέπει αυτήν την κίνηση γιατί το ποσό είναι 2 ευρώ, θα έπρεπε το επιπλέον ποσό να είναι μεγαλύτερο των 8 ευρώ! Εντάξει με κούφανε ο άνθρωπος, το συζητήσαμε σε μια όσο μπορούσα και γινόταν λογική βάση και καταλήξαμε ότι θα μου πέρναγε μία συνδρομή αορίστου χρόνου (όπου θα έπρεπε το σύστημα να μου επιστρέψει λεφτά κάτι που γίνεται ενώ το να πληρώσω 2 ευρώ δε γίνεται!) και στη συνέχεια εγώ μετά από κάποιες μέρες να τηλεφωνούσα και να ζητούσα τη μετατροπή της συνδρομής αυτής σε τρίμηνη. Της μετατροπής το κάγκελο λοιπόν. Παίρνω σήμερα τηλέφωνο στο 134 και μιλάω με τον ηλίθιο τηλεφωνητή νο248.

-Θέση τάδε παρακαλώ;
-Καλημέρα μπλα μπλα (όπου του εξηγώ την κατάσταση).
-...
(Κι εγώ θα απορούσα με αυτήν την ιστορία αλλά είδα ότι δε θα έβγαινε άκρη και έγινα πιο αποφασιστικός).
-Ξεχάστε ότι σας είπα. Έχω μια ADSL συνδρομή αορίστου χρόνου και θέλω να γίνει τρίμηνης διάρκειας.
-Για ποιό λόγο;
-Επειδή έτσι μου αρέσει, τι ερώτηση είναι αυτή; (τα συμπτώματα ηλιθιότητας άρχισαν να φουσκώνουν σαν κύματα από τσουνάμι)
-Εγώ για εσάς το λέω.
-Κι εγώ θέλω η συνδρομή μου να γίνει τρίμηνη.
-Τώρα θα κάνουμε μετατροπή ή ανανέωση;
-Με ρωτάτε;
-Ε ναι;
-Δε ξέρω πως λειτουργεί το σύστημα σας και με βάση την ιστορία που σας προανέφερα δε μπορώ να μαντέψω τη συμπεριφορά του, νομίζω όμως ότι πρόκειται για μετατροπή.
-Μισό λεπτό παρακαλώ.
(Εδώ είναι το σημείο που με έβαλε στην αναμονή μάλλον για να ζητήσει διευκρινίσεις)
-Εντάξει μετατροπή είναι (α γεια σου μεγάλε!).
-Ωραία.
-Πείτε μου το τηλέφωνο σας.
-210-xxxx
-Τηλεφωνείτε από το ίδιο νούμερο;
-Ναι.
-Σίγουρα;
-Ναι πρόκειται για isdn τηλεφωνική σύνδεση κι αυτό που βλέπετε είναι ένα msn νούμερο.
-A εντάξει.
-Πείτε μου και τ’όνομα του ιδιοκτήτη για τη μετατροπή.
-Θέλετε τ’όνομα του ιδιοκτήτη του τηλεφώνου ή της συνδρομής;
-ΤΙ, είναι διαφορετικά;
-Ναι.
-Έχουμε πρόβλημα τότε.
-Έχω κάνει ανανέωση αυτής της συνδρομής μέσω του 134 τρεις φορές και ποτέ δεν είχαμε πρόβλημα γιατί να δημιουργηθεί τώρα;
-Μήπως θα πρέπει να κάνουμε μετατροπή των στοιχείων;
-Δε νομίζω.
-Μισό λεπτό.
(Το απαραίτητο διάλειμμα για διευκρινίσεις)
-Ωραία, γνωρίζετε τα στοιχεία και των δύο;
-Ναι.
-Και τα πατρώνυμα;
-Ναι.
-Μου τα λέτε;
-Ταδόπουλος Δημήτριος του Ηλία, Ταδόπουλος Ηλίας του Δημητρίου.
-Εσείς είσαστε ο Δημήτριος έτσι;
-Ναι (Ο Ηλίας είμαι αλλά μη σε μπλοκάρω τώρα που πήρες και φόρα).
-Θα μου πείτε τον αριθμό ταυτότητας σας;
-Είναι στρατιωτική μισό λεπτό (που έχει ο φάδερ ρε γμτ το ντοσιέ με τους λογαριασμούς να δω, αρχίζουν να πέφτουν τα κλασέρ)
-Εντάξει πείτε μου το ΑΦΜ σας τότε (μα γιατί δεν ήθελε ν’ακούσει τη στρατιωτική ταυτότητα;)
-μπλα μπλα
-Πείτε μου και του Ταδόπουλου Ηλία, αλήθεια γιος σας είναι;
-μπλα μπλα , ναι(α ρε τσακάλι, γιος μου είναι ναι, μη σου πω ότι είναι και ο ίδιος που σου μιλάει).
-Πείτε μου και το όνομα χρήστη.
-τάδε.
-Ωραία, είμαστε εντάξει.
-Σας ευχαριστώ πολύ καλή σας μέρα.
-Επίσης.

Αντίο 134, εμείς οι δύο θα χωρίσουμε, πΟΤΕ, πΟΤΕ, πΟΤΕ ξανά μαζί.