Saturday, September 23, 2006

Άτακτος

?Ακατάστατος ή αναντικατάστατος;? ήταν το δίλημμα που με βασάνιζε καθώς προσπαθούσα να διαλέξω εσώρουχα από το κατάστημα με την πωλήτρια, της οποίας το ντεκολτέ είχε σαφέστατα αποσπάσει την προσοχή μου απ’ όλα τα σώβρακα που είχε απλώσει στον πάγκο μπροστά μου. Ώσπου μου έδειξε δύο τα οποία αναπόφευκτα έπρεπε να παρατηρήσω με τη δέουσα προσοχή. Το ένα έγραφε «Sex symbol» και το άλλο «Rock On Baby» και σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να φοράω το ένα πάνω απ’ το άλλο για διπλή ευχαρίστηση αφού περνούσαν μηνύματα, όχι αστεία και ρώτησα τη γνώμη της επί του θέματος αφού ήμουν σίγουρος ότι δε μου είχε δείξει τυχαία αυτά τα δύο κομμάτια. Έκανα πως τάχα μιλάω στο κινητό και κατευθύνθηκα προς την είσοδο του καταστήματος με απώτερο σκοπό να κάνω έναν προσεκτικό έλεγχο για το αν έχω τσίμπλες στα μάτια μου αφού τέτοιες ατυχίες συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Επέστρεψα μπροστά στον πάγκο πιο σίγουρος από ποτέ και τοποθετώντας το δεξί μου αγκώνα με αριστοκρατικό τρόπο πάνω στη γυάλινη επιφάνεια και γέρνοντας το κορμί μου όσο ακριβώς έπρεπε για να στηρίζομαι αποκλειστικά και μόνο σε αυτό το μέρος του σώματος μου, άρχισα να την καρφώνω ασύστολα και απαράδεκτα τόσο στο ντεκολτέ όσο και στα μάτια τα οποία ήταν και ο αρχικός στόχος αλλά είπαμε τα βυζιά της ήταν σα στόλος κι έπρεπε να συγκεντρωθώ πάνω τους για ν’αποκρούσω την αβυσσαλέα αυτή επίθεση ενώ εδώ θα πρέπει να σημειώσω πως το επίθετο αβυσσαλέος-α-ο ταιριάζει πάρα πολύ και με το ντεκολτέ οπότε θα μπορούσαμε να μιλήσουμε και για την αβυσσαλέα επίθεση του γιγαντιαίου ντεκολτέ ή και ενδεχομένως για την γιγαντιαία επίθεση του αβυσσαλέου ντεκολτέ αν και τώρα που το σκέφτομαι στη θέση του γιγαντιαίου το κολοσσιαίο θα ταίριαζε σίγουρα περισσότερο είτε μιλούσαμε για την επίθεση, είτε για το ντεκολτέ γεγονός που μπορούν να μας το επιβεβαιώσουν και οι Sisters of Mercy ο ντράμερ των οποίων είχε νυμφευθεί μια πωλήτρια εσωρούχων με ανάλογα προσόντα. Έπρεπε λοιπόν να μάθω ντραμς κι έτσι ξεκίνησα την αντεπίθεση της λέγοντας πως σπίτι μου έχω μόνο μια μπαγκέτα κι αυτή όχι γαλλική αλλά από μια συναυλία του Νταλάρα αλλά ήμουν πρόθυμος να αγοράσω όλο το σετ και μετά θα μπορούσαμε επιτέλους να παντρευτούμε. Εκείνη απόρησε με όλα αυτά, γεγονός που την έκανε να φαντάζει περισσότερο αθώα στα μάτια μου, κάτι όμως που γρήγορα διαπίστωσα ότι δεν ίσχυε αφού όπως μου εκμυστηρεύθηκε είχε ήδη κάνει σεξ και ως εκ τούτου ήταν μία νέα Εύα που πήγαινε να μου πασάρει το μήλο της και να με κάνει ένα σύγχρονο Αδάμ, τσίτσιδο να προσπαθώ μ’ένα φύλο συκής να καλύψω τη γύμνια μου. Αφού προβληματίστηκα για λίγο πάνω σε αυτό σκέφτηκα ότι σε εσωρουχάδικο είμαι οπότε ας κάνει ότι θέλει, το πολύ πολύ ν’αγοράσω και κανένα ζευγάρι πιτζάμες για όταν θα πιάσουν τα κρύα τα βαρβάτα. Ήταν ολοφάνερο πια πως το παιχνίδι ήταν με το μέρος μου γι’ αυτό και δε βιαζόμουν να διαλέξω βρακί γεγονός το οποίο επίσης ολοφάνερα την είχε εκνευρίσει αφάνταστα. Της χαμογελούσα τίγκα στην αυτοπεποίθηση ώσπου δε βαστήχτηκα και της πέταξα τη θανατηφόρα ατάκα δοκιμασμένη και σε άλλη πωλήτρια σε κατάστημα με κοστούμια. «Να το φορέσω για να δείτε την εφαρμογή πάνω μου και να μου πείτε τη γνώμη σας;». Ήθελα να κάνω μία πρόβα περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους κι όχι τόσο επειδή με απασχολούσε η εφαρμογή του εσωρούχου το οποίο είχε πλέον καταντήσει το μπαλάκι ανάμεσα σε μένα και την πωλήτρια σε μια σύγχρονη διασκευή του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας. Δυστυχώς εκείνη την ημέρα το δοκιμαστήριο ήταν γεμάτο με κούτες λόγω παραλαβής κι έτσι αναγκάστηκα να πάω πίσω από μια πλαστική κούκλα βιτρίνας για ν’αλλάξω. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα από το σφιχτό πισινό της ενώ πρώτη φορά μου συνέβαινε να κρεμάσω το παντελόνι μου στο κεφάλι μιας γυναίκας και αυτή να μην παραπονεθεί ούτε στο ελάχιστο. Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη για κάνα μισάωρο και θα καθόμουν και περισσότερο αν δεν έβλεπα την τρύπα στην κάλτσα μου, γεγονός που μ’έκανε να πάω πάλι πίσω από την κούκλα για να ντυθώ. Αφού θαύμασα την υπομονή της διότι όπως και να το κάνουμε δε συναντάς πολλές γυναίκες στις μέρες μας με τόσο σφριγηλό κορμί, χωρίς ίχνος κυτταρίτιδας να κάθονται φορτωμένες μ’ένα παντελόνι, ένα σώβρακο κι ένα μπλουζάκι ενός αγνώστου και μάλιστα για μισή και πλέον ώρα, ντύθηκα και πήρα την κούκλα μαζί μου αφήνοντας την πωλήτρια μ’ένα εύκολα παρεξηγήσιμο ύφος αφού με κοίταγε έχοντας γουρλωμένα τα μάτια της ενώ με το δεξί της χέρι μιμούνταν την κίνηση της παρασκευής φραπέ με σέικερ. Τι ψώνια κι αυτά!