Monday, May 01, 2006

Εμπρός βήμα ταχύ!

Ξεκινάει η πρώτη του Μαΐου ημέρα και βάζω στο πικαπ το I've Got the Power των Snap έτσι ώστε να μου μπει καλά ο μήνας, να τονωθώ και λίγο ψυχολογικά αν και συνήθως γι’αυτό το σκοπό πίνω red bull που δίνει φτερά. Ένας γείτονας που πίνει τον καφέ του στο απέναντι μπαλκόνι με κοιτάζει απορημένος σα να μου λέει ?ήμουνα νιος και γέρασα που το θυμήθηκες αυτό;?. Δε μπορώ να του χαλάσω το χατήρι και συνεχίζω το πρόγραμμα με Rhythm Is A Dancer ενώ καταλαβαίνω ότι γουστάρει να το κάνω πιο hardcore το όλο θέμα. Ένστασηηηηηη - Ένστανοοοοοοοοοο, Έκστασηηηηηηη - Έκστανοοοοοοοο και μετά το γνωστό και αμνημονεύτου αξίας ρεφραινάκι: Τσικι-τάμ τσικι-τί-ταμ-ταμ-ταμ και του-μπαμ-μπαμ και του-μπαμ και τε-πε-τε-πε-ταμ-μπαμ-μπαμ και του-μπαμ και μπε ενώ μετά αποφασίζω να γίνω λίγο - ελάχιστα πιο σοβαρός και το γυρνάω σε ace of base όπου βγαίνουν και άλλοι γείτονες από τα μπαλκόνια κι εγώ αισθάνομαι σαν εκείνο τον τύπο στο μίσος που μίξαρε krs-one και sound of da police woop! woop! Σκέφτομαι ότι τελικά κανείς δεν έχει πάει να πιάσει το Μάη στο καθιερωμένο ετήσιο κυνηγητό κι έτσι ντύνομαι γρήγορα γρήγορα για να πάω εγώ να τον παρηγορήσω λίγο και να του πω δεν πειράζει μην το σκέφτεσαι, δεν είναι αργία είναι απεργία αλλά όταν πέφτει Σαβ/κο τη μεταθέτουμε γιατί ως γνωστόν δεν έχει νόημα να απεργήσεις μέρα που έτσι κι αλλιώς δεν εργάζεσαι. Rock Me Amadeus με χαίτη αλα Μπιλ Τερλέγκας, λευκό υποκάμισο και απίθανα στροφιλίκια εις την πίστα σε ρυθμό ζεϊμπέκικου. Μπορώ να κάνω κι αλλιώς; Όχι δεν μπορώ κι ενώ οι γείτονες χειροκροτάν από τα μπαλκόνια εγώ γίνομαι ένα με την άσφαλτο διότι από μικρός το μπρέικ ντανς το δούλευα για κάτι στιγμές σαν κι αυτές. Ειδικά όταν μάθαινα την προ-παίδεια έκανα διάφορα σκέρτσα και νάζια μπροστά από την ντουλάπα μου αλλά την έμαθα και την κατέχω μέχρι και σήμερα και αυτό είναι κάτι για το οποίο αισθάνομαι ιδιαίτερα υπερήφανος όμως αυτό είναι κάτι που θα ήθελα να μοιραστώ μια άλλη στιγμή μαζί σας και όχι σήμερα που είναι όπως είπαμε του Μαΐου η πρώτη μέρα κι όλο λέω καλημέρα μαζί με καλό μήνα ενώ συνήθως δε λέμε κάθε μέρα καλό μήνα αλλά σίγουρα λέμε καλημέρα γιατί είναι του Θεού και όπως λέει και ο σοφός μας ο λαός μάθε καλημέρα κι άστηνε κι αν πεινάσεις πιάστηνε. Ειδικά σήμερα που είναι και πρωτομαγιά η εφαρμογή του πιάστηνε έχει ιδιαίτερη αξία διότι όπως προείπαμε πρέπει να πιάσουμε τόσο το Μάη όσο και το Μαγιόξυλο. Βαρκελώνη 16 βαθμούς κελσίου και είναι και μια ώρα πίσω, θα πάρω δύο μπουκάλια κοπερτόνε ή ενδεχομένως και καροτόνε και θα σιγοψήνομαι σαν αρνάκι κάτω από τον καταλανικό ήλιο ο οποίος πολύ τρυφερά και στοργικά θα μου χαϊδεύει την πλάτη λες και είμαι άξιο τέκνο του που μεταξύ μας αν και τεκνό το πιστεύω αυτό γι’αυτό άλλωστε κάνω και την κατάλληλη προετοιμασία. Τι θα έχω σίγουρα μαζί μου; Ντολμαδάκια και παστέλια! Ανήκουν στα βασικά είδη επιβίωσης που πρέπει να έχει κάποιος μαζί του όταν ταξιδεύει στο εξωτερικό. Θυμάμαι κάποτε μου άρεσε ο Μάλαμας. Τώρα τον έχω σκυλοβαρεθεί. Συμβαίνουν κι αυτά. Γενικά πάντως σήμερα δε συμβαίνουν και πολλά πράγματα εκτός από ένα πανηγύρι στη Νέα Φιλαδέλφεια το οποίο εδώ και τρεις μέρες έχει κλείσει τη Δεκελείας και ανήκω στους τυχερούς που δεν το ήξερα και κατευθύνθηκα το Σαββάτο προς τα εκεί με ολέθρια αποτελέσματα για τα νεύρα μου. Γενικά σήμερα μην πάει κανείς στη Νέα Φιλαδέλφεια, όποιος έχει δουλειές να κάνει ή επισκέψεις για κοινωνικούς λόγους ας δώσει μια αναβολή δε βλάπτει. Τώρα όμως αυτό που δε χωρά άλλη αναβολή είναι το τσιφτετέλι στο μπαλκόνι. Με τις υγείες μας.