Tuesday, February 21, 2006

Are you talking to me?

Διότι αν δεν παινέψεις και το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει. Είναι γνωστό ότι όλοι μας λίγο πολύ κάνουμε παράπονα για την εξυπηρέτηση από τις διάφορες δημόσιες υπηρεσίες, ΔΕΚΟ, τράπεζες κ.λ.π. ειδικά δε αν πρόκειται για τηλεφωνική εξυπηρέτηση δεν είναι λίγες οι φορές που σου έρχεται κυριολεκτικά να σπάσεις το τηλέφωνο. Το τελευταίο τρίμηνο το κινητό μου άρχισε να τα παίζει, θέλει φόρτιση καθημερινά ενώ και η ποιότητα λήψης του πάει από το κακό στο χειρότερο ακόμη και σε περιοχές που όπως λέμε έπιανε ?καμπάνα?. Εδώ και μερικές μέρες όμως το κακό παράγινε κι έτσι η αντικατάσταση που γενικά και αόριστα σκόπευα να κάνω έγινε ένα από τα θέματα της επικαιρότητας με αποτέλεσμα να μπω στη διαδικασία αναζήτησης συσκευής. Ξεχώρισα μερικά μοντελάκια που μου άρεσαν και τηλεφώνησα στον ΟΤΕ της περιοχής έτσι ώστε να πληροφορηθώ τιμές και διαθεσιμότητα διότι το site τους στις τιμές αφενός δεν ενημερώνεται και πολύ συχνά για τη δε διαθεσιμότητα ούτε λόγος. Ο παρακάτω διάλογος είναι πέρα για πέρα αληθινός αν και μπήκα στον πειρασμό για να τον επεκτείνω λιγουλάκι.

-ΟΤΕ, παρακαλώ;
-Καλημέρα σας, θα ήθελα να με συνδέσετε με το ΟΤΕshop παρακαλώ.
-Τι ακριβώς θέλετε;
-Να ρωτήσω για τη διαθεσιμότητα κάποιων συσκευών.
-Μισό λεπτό, παρακαλώ.
-Ευχαριστώ.
(Και εγένετο η σύνδεση)
-Παρακαλώ;
-Καλημέρα σας, θα ήθελα να ρωτήσω για τη διαθεσιμότητα των παρακάτω μοντέλων blah blah...
-Α, θέλετε το τμήμα κινητής τηλεφωνίας, περιμένετε λιγάκι.
(Ακούω μια μίνι συνεννόηση κι έρχεται μία γυναίκα στο τηλέφωνο)
-Μπορείτε αν έχετε την καλοσύνη να ξανακαλέσετε στο τάδε νούμερο;
-210-blah blah είπατε;
-Ναι.
-Σας ευχαριστώ πολύ.
-Ωραία φωνή έχετε.
-Ευχαριστώ (με εμφανή τα σημάδια του κοκκινίσματος στα μάγουλα).
-Γεια σας.
-Καλημέρα σας.

Αν είχαν και τις συσκευές που ήθελα θα μιλούσαμε για το πρότυπο της εξυπηρέτησης ?