Monday, September 19, 2005

Ε ντε λα μαγκέν ντε Καστρίκ

Το ακούσατε κι εσείς ε; Ναι το άκουσα κι εγώ. Πως θα μπορούσα άλλωστε, μόλις είχα κάνει μπάνιο και είχα ρίξει 3 σακουλάκια «τουμποφλό» στ’αυτάκια μου για να είμαι σίγουρος ότι δε θα χάσω τίποτα από τη χθεσινή αρχαγγελική ημέρα (βλ. προηγούμενο ποστ).

«Δεν είμαι τζάμπα μάγκας... Εχουμε έτοιμο το πρόγραμμα για την επομένη των εκλογών και πιστεύω ακράδαντα ότι θα είμαστε κυβέρνηση», τόνισε ο Γ. Παπανδρέου, στη συνέντευξη Τύπου στην 70ή ΔΕΘ.

Κάνω μια παρένθεση γι’αυτήν την κυρία τη ΔΕΘ και θα επανέλθω με τις μαγκιές παρακάτω. 70η ΔΕΘ σου λέει ο άλλος. 70 κεράκια και τα ρέστα. ΔΕ Θέλουμε άλλη ΔΕΘ. Φτάνει. Να της δώσουμε σύνταξη να πάει σπιτάκι της. Με όποιο νομοσχέδιο κι αν τα βάλεις κάτω θα έπρεπε μετά τα 65 να πάρει σύνταξη. Αυτή και ο Ακριβός Τσολάκης μας έχουν μείνει σκληρά εργαζόμενοι πάνω από τα 70 και η εμπειρία τους μας κοστίζει ακριβά. Ποιό είναι το πλέον σημαντικό και Διεθνώς αναγνωρισμένο Επίτευγμα στη Θεσσαλονίκη; Ο νες καφέ φραπέ ατέλειωτη ευχαρίστηση. Μάλιστα κυρίες και κύριοι. Το γνωστό πατροπαράδοτο φραπεδάκι ήταν μια στιγμιαία ανακάλυψη (γι’ αυτό λέμε και στιγμιαίος καφές) ενός τύπου κατά τη διάρκεια μιας έκθεσης εμπνευσμένος από μια πατέντα αντίστοιχη για τον κανακάρη του. Τώρα χέμο έπινε ο μπόμπιρας; Καοτόνικ; κάντμπουρις; Δε ξέρω, θα σας ξε-γελάσω. Όχι άλλη ΔΕΘ λοιπόν, τη χορτάσαμε, μας χόρτασε (αν και αυτό συζητιέται), ας της κουνήσουμε το μαντήλι, να κάνουμε κι ένα μνημόσυνο με την αντίστοιχη μεγαλοπρέπεια και ν’απολαύσουμε το φραπεδάκι με το παξιμάδι, άντε κι ένα κονιάκ και ζωή σε λόγου μας.

Κλείσιμο παρένθεσης.

Άνοιγμα των ασκών του αιόλου. Ακούμε τόσα χρόνια κατηγορίες για τα ψεύδη του ΠΑΣΟΚ. Μετα-μοντερνιστής και καινοτόμος καθώς είναι ο γιωργάκης αποφάσισε να βάλει ένα τέλος σ’αυτή τη λασπολογία. Με απαράμιλλο θάρρος βγήκε και ξεστόμισε την πικρή και ωμή αλήθεια η οποία φυσικά όπως πάντα πονάει. Αλήθεια λοιπόν = πόνος, ένα το κρατούμενο. Και συνεχίζω. «Δεν είμαι τζάμπα μάγκας...». Τι θέλει να πει ο ποιητής; Πρώτον ότι το τζάμπα μας πέθανε. Εδώ βέβαια η κυβέρνηση θα βγει και θα τον κατηγορήσει για κλεψιά και με το δίκιο της. Αφού πρώτα αυτοί πατεντάρισαν τη φορολογία παντού δε μπορείς εσύ μετά να βγαίνεις και να ισχυρίζεσαι τα ίδια πράγματα. ΟΧΙ (πλησιάζει και η επέτειος) κύριε γιωργάκη ΔΕΘ μπορείς. Δεν είναι τζάμπα λοιπόν άρα τι είναι; Πανάκριβος. Με το καλημέρα λοιπόν έχουμε μια δήλωση βαριά σαν ιστορία (το’πε και ο γιος του Διονυσίου αυτό για το όνομα με το ειδικό βάρος, έγινε και τραγούδι αλλά έπειτα ακολούθησε την πορεία του φετινού Παναθηναϊκού). Είμαι ένας πανάκριβος μάγκας οπότε θα σας κοστίσω ακριβά. Διότι ο μάγκας έχει και τις ανάλογες απαιτήσεις. Γουστάρει και χορεύει ο Σαλονικιός, εδώ βέβαια γουστάρει και μας χορεύει από τη ΔΕΘ. Σημειώνω εδώ ότι ο τόπος είναι ανεξάρτητος γενικά απλά το κλίμα του Βαρδάρη ευνοεί λίγο τη μαγκιά. «Έχουμε έτοιμο το πρόγραμμα για την επόμενη των εκλογών...». Που σημαίνει ότι ο μάγκας είναι και οργανωμένος. Πανάκριβος μεν, οργανωμένος δε. Αφού είμαι μάγκας θα σας τα πάρω. Άλλα όχι έτσι ντουγρού! Έχω πρόγραμμα, ξέρω τι θα κάνω. Οι χειρισμοί μου θα είναι λεπτότατοι και χειρουργικής ακρίβειας. ΔΕΘα πονέσετε πολύ, μην πω ότι θα σας αρέσει κιόλας γιατί τόσα χρόνια το έχετε συνηθίσει από εμάς ενώ από τους άλλους που έχουν ξεχάσει αλλά κάνουν φιλότιμες προσπάθειες να θυμηθούν πονάει πιο πολύ. «...και πιστεύω ακράδαντα ότι θα είμαστε κυβέρνηση». Διότι ο δικός μου πόνος είναι και ο καλύτερος σας δρόμος. Ανακεφαλαιώνουμε. Είμαι μαγκάκι ζόρικο, αντράκι αβανταδόρικο και σας λέω την αλήθεια. Τζάμπα δεν έχουμε πια. Άρα πληρώνετε. Όλοι. Εμέις όχι αλλά όλοι οι υπόλοιποι θα το πληρώσετε ακριβά. Είτε μας ψηφίσετε, είτε όχι. Δεν έχει και μεγάλη διαφορά. Για εσάς. Για εμάς έχει. Και η διαφορά. Καραδοκεί ο Βενιζέλος στη γωνιά, έχει αρχίσει και δίαιτα τώρα τελευταία, πάει σα λουκουμάκι θα με κάνει μια χαψιά με την όρεξη που έχει. Γι’ αυτό κι εγώ πιστεύω ότι θα κερδίσουμε. Κι εσείς; Πότε; Ποτέ; Γιατί; ΔΕΘα κερδίσουμε; Μα αφού τα είπα ωραία στη ΔΕΘ. ΔΕΘα πάρετε άλλο; Ε τότε θα πάω κι εγώ διακοπές στη Ραφήνα! Από εκεί δε ξεκινάν όλοι;