Tuesday, March 07, 2006

Ωδή στην Πρωτοχρονιάτικη Σκοπιά

Λίγο πριν τη σέντρα κι αφού προέκυψε και σχετική συζήτηση με φίλο παραθέτω την πέτρα του σκανδάλου αλλά η ιστορία θ'ακολουθήσει μετά το σφύριγμα της λήξης.

Πάει ο παλιός φρουρός,
Τώρα είναι η σειρά μου
Και θα μείνω μοναχός
Πάλι δίχως τη δικιά μου

Έχει ‘ρθει ο νέος χρόνος
Μα όχι και ο αλλαγής
Τι βαρύς που είναι ο πόνος
στη σκοπιά σαν καρτερείς

Καλή σκοπιά, καλή σκοπιά
Θα ’μαστε όλοι μέσα την πρωτοχρονιά

Στέλνει ευχούλες ο ΑΚΕΦ
Στον ασύρματο καλώντας
Θα γλεντάνε όλοι στο ΚΕΦ
Πίνοντας και τραγουδώντας

Τι να κάνω ο καημένος
Θα ανοίξω το φλασκί
Στις γιορτές δυστυχισμένος
Για να πιω λίγο κρασί

Καλή σκοπιά, καλή σκοπιά
Θα ’μαστε όλοι μέσα την πρωτοχρονιά

Κι ο ΑΞΕΦ σαν θα περάσει
«Κακώς» θα γράψει στο χαρτί
Κι έτσι δώρο θα μου κάνει
Δέκα μέρες φυλακή

Απ’ το κρύο έχω κουρνιάσει
Μόνος μέσα στη σκοπιά
Το μυαλό μου έχω χάσει
Μ’ ένα G3 αγκαλιά

Καλή σκοπιά, καλή σκοπιά
Θα ’μαστε όλοι μέσα την πρωτοχρονιά

Στον ορίζοντα κοιτώντας
Βλέπω τα βεγγαλικά
Μα εγώ το ΜΑΟ τραβώντας
Ταξιδεύω πιο μακριά

Με τη σημαία σκεπασμένος
Δεν κρυώνω τώρα πια
Πέταξα ευτυχισμένος
Στ’ ουρανού την αγκαλιά

Καλή σκοπιά, καλή σκοπιά
Δε θα γιορτάσω πια άλλη πρωτοχρονιά!