Tuesday, November 29, 2005

Cutting through the hype

Η λιακάδα σήμερα είναι αρκετή για να σου φτιάξει τα διάθεση ειδικά όταν τα πράγματα έχουν την τάση να ζορίζουνε ή τελοσπάντων να σε περιτριγυρίζουνε με άγριες διαθέσεις. Μια τέτοια ημέρα ήτανε η χθεσινή που όμως η λιακάδα δε στάθηκε αρκετή να βελτιώσει τα πράγματα γιατί η λανθασμένη επιλογή ντυσίματος λέμε με μάλλινο πουλόβερ με είχε μεταμορφώσει σε μία κινητή σάουνα, ότι πρέπει δηλαδή για ζωντανή διαφήμιση ινστιτούτου αδυνατίσματος αφού κυριολεκτικά έλιωνα και που καθόμουν μόνο. Σήμερα όμως είμαι προετοιμασμένος για τα χειρότερα και θα βγω με το αθλητικό μου το φανελάκι έξω όπως ακριβώς κάνουν και οι λοκατζήδες στη σκληρή τους εκπαίδευση. Τα χάλια του έχει το εκπαιδευτικό μας σύστημα αλλά που να δείτε τα χάλια του ΟΤΕ. Φιλική συμβουλή: ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ 134! Μιλάμε για το υπέρτατο καθεστώς ομηρίας. Και εξηγώ. Έχω κάνει μια συνδρομή ISDN η οποία με κάτι προσφορές κλπ λήγει τα επόμενα Χριστούγεννα, δηλαδή έχω ένα χρόνο ακόμη γεμάτο. Καθώς όμως οι ανάγκες της στάνης μεγαλώνουν, τα πρόβατα μου ζητάν απεγνωσμένα chat με γειτονικές στάνες κι άλλες ευρωπαϊκές ράτσες οφείλω σαν σωστός τσέλιγκας που είμαι να κάνω μια αναβάθμιση και να περάσω στο γρήγορο ίντερνετ, στη νέα εποχή του adsl. Τσεκάρω το λοιπόν το site της ΟTΕnet κάνω τους υπολογισμούς μου, σκέφτομαι ότι θα υπάρξει και κάποιος συμψηφισμός με την υπάρχουσα συνδρομή οπότε λέω βουρ για μια εξάμηνη. Παίρνω την Οτενετ και τους εξηγώ την κατάσταση. Δυστυχώς μου λένε δεν μπορείτε να κάνετε συνδρομή από εμάς επειδή η ISDN που έχετε έγινε στο 134 και πρέπει να πάρετε σε αυτούς. Σημειωτέον η Οτενετ έχει δωρεάν τα τέλη ενεργοποίησης όπως και όλοι οι άλλοι πάροχοι. Παίρνω στο 134 και προσπαθώ να μάθω την πολύ δύσκολη πληροφορία. Αυτή η συνδρομή που έχω σε πόσους μήνες adsl αντιστοιχεί; Έτσι ώστε να ξέρω τι θα πληρώσω και τι όχι. Σημειωτέον νο 2 ο τυπάκος στην Οτενετ μου είπε ότι αν καλέσω στο 134 θα μπορέσουν να μου το πουν αμέσως. Ποιος δουλεύει ποιόν δε ξέρω αλλά όταν το μάθω θα σας ενημερώσω. Στον ΟΤΕ λοιπόν δε ξέραν να μου το πουν αυτό το πράγμα. Στον ΟΤΕ επίσης σου κάνουν δώρο το modemaki αλλά πληρώνεις τα τέλη ενεργοποίησης που όλοι οι άλλοι τα έχουν δωρεάν. Επίσης επειδή έγινε σε αυτούς η isdn συνδρομή για να μου αναγνωρίσουν τους μήνες που περισσεύουν πρέπει να πάρω από εκεί adsl με τις πιο ακριβές τιμές της αγοράς. Κι όλα αυτά επειδή θέλησα να εξυπηρετηθώ τηλεφωνικά να γλιτώσω την ταλαιπωρία του να πάω στο κατάστημα, επειδή ξεγελάστηκα και πίστεψα ότι η τηλεφωνική ή και online εξυπηρέτηση σημαίνει πρόοδο κι όχι προσπάθεια για κερδοσκοπία. Τελικά η συνδρομή έγινε τρίμηνη, η ελάχιστη δυνατή δηλαδή και μετά αντίο και γκουντμπάι.