Sunday, May 27, 2007

Είμαι εδώ για ΕΣΑΣ

Δε ξέρω αν φταίει το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος που θα έρθει σαν περιστέρι να με φωτίσει κι εδώ θέλω να κάνω δύο παρενθέσεις.

Παρένθεση νούμερο ένα
(Στο νοσοκομείο γινόταν της πουτάνας από περιστέρια, είχαν κολλήσει κι αυτοκόλλητα προειδοποιητικά σήματα να μην τα ταϊζουμε)

Παρένθεση νούμερο δύο
(Έχω αυτήν την τόσο μα τόσο φαεινή ιδέα που εντός ολίγων λεπτών, τι λεπτών, δευτερολέπτων να λέω, που θα μοιραστώ μαζί σας, γεγονός που με κάνει να πιστεύω ότι εγώ φωτίστηκα σήμερα κιόλας)

Συμπέρασμα
Φέτος υπάρχει μεγάλος όγκος πιστών που θα φωτιστούν κι έτσι τα περιστέρια άρχισαν νωρίτερα τη δουλειά για να μη νυχτώσουνε. Μη ξεχνάμε έτσι κι αλλιώς πως στην επιστροφή θα έχει και κίνηση οπότε δε λέει να μποτιλιαριστούν. Άρα όσοι φύγατε για εκδρομή θα πάρετε τον πούλο και θα μείνετε αφώτιστοι.

Συνεχίζω λοιπόν με την ιδέα μου για να πάω να πιω και κανένα καφέ σαν άνθρωπος μέσα στη λιακάδα. Γνωστός για την προσφορά μου στο κοινωνικό σύνολο ιδρύω από σήμερα την έναρξη της στήλης του αναγνώστη. Τι θα έχει αυτή η στήλη; Επιστολές δικές σας τις οποίες θα δημοσιεύω ανώνυμα εκτός και αν κάποιος επιθυμεί να κοτσάρω και το ονοματάκι του για να μην πάει όλη η δόξα κι όλη η χάρη στο βρόντο. Βοηθάει επίσης και για την υστεροφημία κάποιες φορές, όχι όλες μην το παρακάνετε. Ο δικός μου ρόλος θα είναι του σχολιαστή των επιστολών αυτών. Συγκεκριμένα θα είναι σχόλιο παύλα απάντηση σε αυτά που σας βασανίζουν και θέλετε να μοιραστείτε μαζί μου.

Ξέρω ότι πολλοί και πολλές από εσάς ενδεχομένως να διστάζουν ή να ντρέπονται, να νομίζουν ότι αυτό είναι κάτι κακό ή δε ξέρω κι εγώ τι άλλο και γι' αυτό σκέφτηκα να σας δώσω μία ώθηση.

Στην αρχή θα γράφω εγώ επιστολές, φανταστικές, δικής μου εμπνεύσεως, που δε θα έχουν καμία ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις και φυσικά θα πετάω και το σχόλιο απάντηση για να μπείτε στο νόημα.

Κι εντάξει κομμένες οι μαλακίες περι φώτισης, πουλιών και κουτσουλήματος. Η ιδέα αυτή δεν είναι δική μου, είναι κλεμμένη. Σήμερα καθώς έπινα ένα ακόμη λίτρο νερού έπεσα πάνω σ΄ένα μπλογκ που είχε ένα τέτοιο σκηνικό. Βλέπω γραμμένη μια πραγματική ιστορία που έχει βιώσει ο ιδιοκτήτης του μπλογκ την οποία την παρουσιάζει σαν γράμμα αναγνώστη και μάλιστα απαντάει κιόλας. Κι εντάξει μέχρι το πρώτο σκέλος πάει κι έρχεται. Αλλά η απάντηση ήταν τι να πω. Σικάγο γίναμε!

Τώρα βέβαια αν κάποιος επιμένει να στείλει επιστολή εγώ δε θα του χαριστώ και θ' απαντήσω :-)