Tuesday, July 11, 2006

Γλέντι μέχρι πρωΐας

Από φόβο και μόνο μην έρθει αυτή με τη μείωση του σταθερού τηλεφώνου περίμενα να πάει 3:30 για να κοιμηθώ γεγονός που όπως παρατήρησα με έκανε να κοιμηθώ τουλάχιστον μία ώρα λιγότερο. Δε ξέρω τι περίεργο παιχνίδι της φύσης είναι αυτό ξέρω όμως ότι σήμερα που ο Χαϊλάντερ εισηγητής του σεμιναρίου έλεγε για ακόμη μία φορά πράγματα για να σε πάρει ο ύπνος εγώ ξεκίνησα να σχεδιάζω τη φάτσα του διότι δεν έβρισκα τίποτα καλύτερο να κάνω. Το θέμα βέβαια είναι ότι εγώ από σχέδιο δε σκαμπάζω τίποτα οπότε είχαμε ένα κοινό με τον τύπο. Κάναμε ταυτόχρονα κάτι που δε σκάμπαζε κανείς μας χωρίς να δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή ο ένας στον άλλον. Η υπαστυνόμος δίπλα μου φροντίζει να κρατάει σημειώσεις κυρίως σε αυτά που της λέω εγώ ενώ η αστυφύλακας απέναντι δε ξαναφόρεσε τους πράσινους φακούς της ενώ είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι ψάχνει για γκόμενο. Η υπαστυνόμος από την άλλη ούτε έχει γκόμενο και μάλλον δε θέλει να βρει. Δυστυχώς νομίζω ότι δεν είναι λεσβία οπότε το πράγμα αποκτά αυτομάτως μηδενικό ενδιαφέρον. Κάτι λέγαμε για κινητά σήμερα και μου λέει ότι δεν το χρησιμοποιεί καθόλου. Πάω σπίτι κοιμάμαι το κλείνω, ξυπνάω το ανοίγω, κάνω γυμναστική το κλέινω, βλέπω τηλεόραση το ανοίγω, πέφτω για ύπνο το κλείνω, τις πιο πολλές ώρες το έχω κλειστό. Η μόνη της επανάσταση απ' ότι κατάλαβα είναι ότι μπήκε στη σχολή της αστυνομίας με τρία σκουλαρίκια. Όταν βαριόμαστε λέμε για αγήματα, όπλα, βολές, καψόνια και τέτοια πράγματα. Ούτε με καμιά παλιοσειρά από το στρατό να μιλούσα δηλαδή. Ώρα για μπάνιο.