Tuesday, April 04, 2006

Ce Que J'ai Sur Le Coeur

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ για να συνεχιστεί η καταπολέμηση της διαφθοράς στην Αλβανία προχωρά σε οικονομική ενίσχυση ύψους 14000 δολαρίων δηλαδή περίπου 12000 ευρώ, κοινώς 4 εκατομμύρια δραχμές. Το ποσό φαντάζει μάλλον αστείο για τα ελληνικά δεδομένα αλλά και η καταπολέμηση της διαφθοράς για πολλούς είναι ένα κακόγουστο αστείο. Η διαφθορά κάνει τη διαφορά λοιπόν κι εμείς έχουμε βαρεθεί ν’ ακούμε λόγια για την πάταξη της. Εγώ πάντως θα πατήσω το πόδι μου στη Βαρκελώνη αρχές Μαΐου και ήδη ψάχνω εισιτήρια για τον αγώνα Μπαρτσελόνα ? Εσπανιόλ, διότι είναι κρίμα κι άδικο να φτάσω μέχρι εκεί και να μη δω από κοντά αυτήν την ομάδα και μάλιστα σ’ έναν αγώνα φιέστα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Τι με θλίβει βαθύτατα; Ότι χάνω τον τελικό της Γιουροβίζιον κι έτσι δε θα έχω την ευκαιρία να νιώσω περήφανος σαν Έλληνας που επιτέλους καταφέραμε και φέραμε αυτήν τη διοργάνωση επί ελληνικού εδάφους. Είναι ντροπή που θα σηκωθώ να φύγω τέτοιες μέρες και θα στερήσω ακόμη ένα νούμερο από την AGB (όποια ομοιότητα με την KGB είναι εντελώς συμπτωματική) όμως υπόσχομαι ν’ αφήσω το δέκτη της τηλεόρασης ανοιχτό και μάλιστα από τα ξένα που θα βρίσκομαι θα έχω τη δυνατότητα να ψηφίσω και την Ελλάδα για να πάρει το δωδεκάρι. Ναι μάλιστα αυτό θα κάνω, θ’ αγοράσω κι ένα ισπανικό καρτοκινητό και θα στέλνω αβέρτα μηνύματα. Ε ρε ψήφοι που έχουν να πέσουν. Θα τους ψοφήσω όλους χωρίς φόβο και πάθος. Ή μήπως να πάω να χαζέψω σε κανένα φλαμένγκο; Βρε λες; Και να χάσω την Αννούλα; Τι συγκίνηση Θεέ μου, τι λατρεία, θα οδηγήσω τους Καταλανούς σε μία νέα θριαμβευτική πορεία. Θα γράψουμε και ιστορία. Βλέπω τώρα τα σύννεφα έξω και μου’ ρχεται να καβαλήσω ένα αλλά δε βλέπω και κανένα της προκοπής. Κάτι μικρούλικα είναι και μάλιστα όχι όλα μαύρα. Έχουμε πάρτυ εδώ, δεκατρείς ορόφους πάνω απ’ τη γη. Σήμερα τα πράγματα είναι λίγο θολά, αύριο θα είναι λίγο καλύτερα κάπου πιο μακριά από εδώ.