Monday, April 10, 2006

Μετά την καταιγίδα το ουράνιο τόξο χάνεται?

Από τότε που απέκτησα το powerbook μου κοίταζα το pc εντελώς υποτιμητικά και τον περισσότερο καιρό το άφηνα να σκονίζεται. Το σαβ/κο όμως είχαμε κάτι απρόοπτα με τη ΔΕΗ κι έσκασε το τροφοδοτικό του μάκη μου. Καπνοί κακό, μυρωδιά καμένου και το βαθύ υπαρξιακό ερώτημα. Και τώρα τι γίνεται; Μεσολάβησε η Κυριακή για την οργάνωση της αποστολής και σήμερα πουρνό πουρνό τηλεφωνώ στη Φνακ. Τους λέω τι θέλω, μου λένε ότι δεν έχουν κι αν θέλω να παραγγείλουν από τη Rainbow τη μεγάλη πονεμένη ιστορία και αντιπρόσωπο της Apple εν Ελλάδι. Μου λένε επίσης ότι αν πάρω εγώ στη rainbow ίσως να μου βγει και πιο φτηνά. Το ξέρω τους λέω αλλά δε μπορώ να μιλήσω με αυτούς, κινδυνεύει η ψυχική μου υγεία, πάρτε εσείς για να το παραγγείλουμε αν είναι και να το έχω όσο πιο σύντομα γίνεται. Οκ θα σας πάρουμε σε 2-3 ωρίτσες να σας πούμε τι έγινε. Πέρασαν οι ωρίτσες, ξαναπαίρνω τηλέφωνο μου είπαν δεν έχουν βγάλει άκρη ακόμη και θα με πάρουν αυτοί. Σήμερα πάντως δε με πήραν. Απόπειρα δική μου για τη rainbow. Προσπαθούσε να με συνδέσει με τον αρμόδιο μια τύπισσα χωρίς όμως επιτυχία γιατί επί ένα μισάωρο όλες οι γραμμές ήταν κατειλημμένες. Φανερά εκνευρισμένος της λέω: «Έχω ένα καμένο τροφοδοτικό, δεν επισκευάζεται, το μηχάνημα δεν είναι στην εγγύηση θα πρέπει να το αγοράσω και το μόνο που θέλω είναι να μου πείτε αν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο, υπάρχει κανείς που να το ξέρει αυτό;». Με συνδέει με μία τύπισσα, της λέω ξανά όλη την ιστορία και μου ζητάει το σειριακό του mac. Της δίνω και τα στοιχεία μου για να με πάρει να με ενημερώσει κι αυτή τι σκατά γίνεται με το κωλοτροφοδοτικό. Δεν πήρε ούτε αυτή σήμερα. Τρίτη και φαρμακερή. Document ΕΠΕ, από τους πιο αξιόλογους μεταπωλητές. Μου κάηκε το τροφοδοτικό έχετε; Ναι. Σήμερα μέχρι τι ώρα είστε ανοιχτά; Μέχρι τις 4. Μπορείτε να μου το κρατήσετε να έρθω να το πάρω γιατί το επείγομαι; Βεβαίως, δώστε μου και τα στοιχεία σας για να έχουμε έτοιμη και την απόδειξη να μην καθυστερήσετε. Δύο λεπτά στο τηλέφωνο και τρία στα γραφεία τους και το τροφοδοτικό εγκατέστησε επάξια το αδικοχαμένο. Είπατε τίποτα;