Tuesday, March 20, 2007

Οι περιπέτειες ενός γύφτου vol I

Με αφορμή το προηγούμενο ποστ είπα να εγκαινιάσω μια νέα σειρά με το γενικό τίτλο “Οι περιπέτειες ενός γύφτου” ενώ παράλληλα σκέφτομαι τη χρηματοδότηση σχετικής προτομής.

Για τη σημερινή μας ιστορία θα χρειαστεί να γυρίσουμε το ημερολόγιο πίσω στο 1998 όπου ζήτησα στον γύφτο να μου κάνει κάποιες εκτυπώσεις. Το σύνολο των σελίδων ήταν σαράντα (40) και μιλάμε μόνο για κείμενο χωρίς απαιτήσεις για ποιότητα στην εκτύπωση, τίποτα το εξεζητημένο δηλαδή. Αυτές τις εκτυπώσεις τις έχω κρατήσει μέχρι σήμερα αφού μου κόστισαν κομματάκι ακριβά.

Έρχεται λοιπόν μια μέρα ο φίλος γύφτος και μου λέει ότι θα αλλάξει μελάνια στον εκτυπωτή του (έγχρωμο + μαύρο) και εγώ του χρωστούσα τρεις χιλιάδες δραχμές (3000 δρχ) για τη χρήση που είχα κάνει. Το σοκαριστικό δεν είναι τόσο ότι μου ζήτησε χρήματα αλλά ότι είχε υπολογίσει ακριβώς και το ποσό που μου αναλογούσε.

Όταν κάποια στιγμή μου ζήτησε να του φτιάξω κάτι στον υπολογιστή σκέφτηκα πως είναι μια άριστη περίπτωση για να πάρω εκδίκηση αλλά τελικά δεν τον χρέωσα.