Wednesday, March 28, 2007

Συμπαράσταση

Μία φίλη αποφάσισε να ξεκινήσει δίαιτα γιατί πραγματικά το έχει παρακάνει και χωρίς υπερβολή εξαφανίζει ότι φαγώσιμο μπορεί να βρεθεί μπροστά της εκτός ίσως από το αρνάκι το σουβλιστό. Η cyber στάνη πάντα κοντά στις ανθρώπινες ανάγκες και αδυναμίες πρωτοπορεί και συμπαραστέκεται στην προσπάθεια αυτή την οποία να τονίσουμε επίσης ότι επιβραβεύει και με το παραπάνω. Δυο τραγουδάκια λοιπόν ν'ακούς φανατική θαυμάστρια του μπλογκ αυτού για να ξέρεις ότι εκεί έξω υπάρχουν και άνθρωποι που ενώ τσακίζουν παϊδάκια σκέφτονται ότι εσύ πεινάς και τρώνε με βαρύ το αίσθημα της ευθύνης. Άντε αφιερωμένα στα περιττά κιλά σου :-)

Κάτω απ’ το πουκάμισο μου
Η κοιλιά μου κλείνει
Κι αν το βράδυ γουργουρίζει
Δείξε καλοσύνη

Φάγαμε ψητά ωραία
Έχουμε αποδείξεις
Τα κιλά μας τα περίσσια
Άντε να τα σβήσεις

Τα παράνομα σουβλάκια
Τα ‘χω κόψει σ’ το ‘χω πει
Βγάζω τα μισά απ’ το πιάτο
Και τα τρώει το σκυλί

Κάτω απ’ το πουκάμισο μου
Η κοιλιά μου κλείνει
Κι αν το βράδυ γουργουρίζει
Δείξε καλοσύνη

Πρώτη μου βραδιά στην πείνα
Μα όχι τελευταία
Τα πετάω όλα εκείνα
Που έφαγα λαθραία

Να παχαίνω είναι κρίμα
Δεν αντέχω άλλο
Να φοράω παντελόνια
Και να μη χοράω

Τα παράνομα σουβλάκια
Τα ‘χω κόψει σ’ το ‘χω πει
Βγάζω τα μισά απ’ το πιάτο
Και τα τρώει το σκυλί

Κάτω απ’ το πουκάμισο μου
Η κοιλιά μου κλείνει
Κι αν το βράδυ γουργουρίζει
Δείξε καλοσύνη

Πάμε και για το 2ο:

Το τελευταίο βρώμικο
Απόψε θα το φάω
Και όσοι χόρτασαν πολύ
Τώρα που φεύγω απ’ το φαί
Δίαιτα θα τους κάνω

Όλα είναι μια θερμίδα
Μια μπριζόλα, λίγη σως
Σαν αρνάκι μες στη σούβλα
Θα γυρνάμε τη λαμπρή.

Εγώ όταν τρώω δε χωρά
Δεύτερος στο τραπέζι
Οι πίτσες κι όλα τα ψητά
Κάθονται πάντα χαμηλά
Και γίνονται ψωμάκια

Όλα είναι μια θερμίδα
Μια μπριζόλα, λίγη σως
Σαν αρνάκι μες στη σούβλα
Θα γυρνάμε τη λαμπρή.

Δύο μερίδες έφαγα,
Ήπια πολύ και έσκασα
Ένα ζαντάκ πήγα να βρω
Μα χρειάστηκα ένα γιατρό
Τσάκισα κι ένα παγωτό

Όλα είναι μια θερμίδα
Μια μπριζόλα, λίγη σως
Σαν αρνάκι μες στη σούβλα
Θα γυρνάμε τη λαμπρή.