Monday, October 22, 2007

Hey Boys, Hey Girls

Δε ξέρω πια για ποιο λόγο αγοράζω την Κυριακή εφημερίδες, νομίζω ότι από βδομάδα σε βδομάδα δεν έχει αλλάξει τίποτα και απλώς ανακυκλώνουν τις ίδιες ιστορίες, τις οποίες αποκαλούν νέα ή ειδήσεις. Οι δημοσιογράφοι έχουν καταντήσει χειρότεροι κι από δημόσιοι υπάλληλοι. Ίσως θα ήταν μια λύση να τους βάλουν στα βαρέα και ανθυγιεινά.

Σήμερα το μεσημέρι έβλεπα στον ύπνο μου μία γυναίκα που φορούσε manolo blahnik. Εγώ φορούσα τη μπλε (κάτω) - κόκκινη (πάνω) πιτζάμα μου. Αν τυχόν αυτή που είδα με διαβάζει ας επικοινωνήσει μαζί μου για να της εξηγήσω το όνειρο (χωρίς παρεξήγηση).

Με ενοχλεί φοβερά η επαναλαμβανόμενη ασυνέπεια ορισμένων ανθρώπων. Με εξοργίζει αφάνταστα η προσπάθεια τους να δικαιολογήσουν τη συμπεριφορά τους. Μόνο μια περιγραφή μπορώ να βρω για τα λόγια τους. Παπαριές. Χθες στην ΕΤ3 είχε μια εκπομπή με φαγητά από ένα χωριό της Καβάλας. Ανάμεσα στα άλλα μια κυριούλα παρουσίασε και την παπάρα. Η δημοσιογράφος αν και άθελα της, είπε μια μεγάλη αλήθεια: «Όλοι μεγαλώσαμε με παπάρες».

Γενικά μου αρέσει όταν βρέχει.