Thursday, July 05, 2007

National Road

Ήταν ένα από εκείνα τα μαγαζιά που κάθε χρόνο αλλάζουν όνομα και σχήμα, μα η πελατεία μένει πάντα σταθερή. Εγώ το γνώρισα ως «caramela live» και από τότε δεν επέτρεψα στον εαυτό μου να ξαναπάει. Η παρέα ήταν κάπως άκυρη, ένα ζευγάρι πρόσφατα αρραβωνιασμένο, ο ξάδερφος της κοπέλας κι εγώ σ’ ένα τραπέζι που για να το κλείσουμε χρειάστηκε η μεσολάβηση διάσημου γιατρού της πόλης. Η πρώτη τραγουδίστρια που εμφανίστηκε ήταν μια μετριότητα, τόσο από εμφάνιση, όσο και από φωνή. Ξανθό μαλλί, βυζί τούμπανο σιλικονάτο και άχαρη κίνηση.

Μόλις όμως βγήκε η δεύτερη χρειάστηκε να κατεβάσω μια γενναία γουλιά από το ουίσκι μου. Πράσινα μάτια που έβρισκαν στόχο με τη μία, μαύρα μαλλιά, ψηλή και με πολύ στητό στήθος μετρίου μεγέθους του οποίου τις ρώγες άρχισα να φαντάζομαι στο στόμα μου αυτόματα μόλις την είδα. Παρήγγειλα αμέσως δέκα πανέρια με λουλούδια και της τα έριξα. Μου χαμογέλασε και μου επέστρεψε μερικά. Αν ήμουν στο Φάληρο, ήξερα ότι θα μπορούσα να σπάσω και μερικά πιάτα, αλλά αυτή η επιλογή στο μαγαζί που ήμουν δεν υπήρχε κι έτσι μόνο με πανέρια μπορούσα να εκτονωθώ. Στη συνέχεια βγήκε το μεγάλο όνομα το μαγαζιού αλλά εμένα ο νους μου ήταν αλλού. Περίμενα τη δεύτερη εμφάνιση της και φανταζόμουν πως θα’ ναι το φόρεμα της.

Μαύρο όπως το περίμενα, μ’ ένα θανατερό σκίσιμο, η θέα από τα μπούτια της μέσα απ’ τις μαύρες κάλτσες με τρέλαινε όσο τίποτα άλλο. Όταν έφυγε απ’ την πίστα περίμενα πέντε λεπτά και πήγα να τη βρω στο καμαρίνι της. Πήρα από το μπαρ μια σαμπάνια και δύο ποτήρια και μπήκα χωρίς να περιμένω ν’ ακούσω τα καθιερωμένα ύστερα από ένα χτύπημα πόρτας. Φορούσε μόνο τις κάλτσες της, τις ψηλοτάκουνες γόβες της κι ένα στραπλες σουτιέν. Είχε βγάλει το φόρεμα και γύρισε τρομαγμένη να δει ποιος μπήκε χωρίς να προλάβει να κρύψει το κοντοκουρεμένο μουνάκι της. Άνοιξα τη σαμπάνια και σερβίρισα, ενώ εκείνη φόρεσε ένα κοντό και άνετα φορεματάκι που το είχε μάλλον για τα ενδιάμεσα του προγράμματος.

Με ευχαρίστησε για τα πολλά λουλούδια και κόλλησα τα χείλη μου στα δικά της. Δεν την άφηνα να πάρει ανάσα κι έτσι εκείνη άφησε το ποτήρι με τη σαμπάνια να πέσει κι άρχισε να μου χτυπάει τους ώμους με τις γροθιές της ενώ εγώ την έσφιγγα με το ένα χέρι από τη μέση πάνω μου και το άλλο της κρατούσε σταθερά το κεφάλι. Χαλάρωσα την πίεση κι έφερε τα χέρια της γύρω από το λαιμό μου χαϊδεύοντας τα μαλλιά μου κι άρχισα να τη ρουφάω στο λαιμό. Έριξα την τιράντα από το φόρεμα της και η γλώσσα μου πήγε από το λαιμό στους ώμους της για να κατέβει ως το στήθος της που είχα προηγουμένως απελευθερώσει από τα δεσμά του σουτιέν. Οι ρώγες της σκλήρυναν κι εγώ τις πήρα αμέσως στο στόμα μου, δεν τις χόρταινα, τις ρουφούσα, τις έγλειφα, τις πιπιλούσα, τις δάγκωνα ενώ με τα χέρια μου πίεζα το στήθος της.

Το χέρι της διέτρεξε όλη την πλάτη μου και τελικά το έφερε μπροστά για να μου πιάσει τον πούτσο. Πάντα με το ένα χέρι μου κατέβασε το φερμουάρ και τον έβγαλε έξω. Άφησα τις ρώγες της κι εκείνη γλίστρησε προς τα κάτω και τον πήρε στο στόμα της. Τον έγλειφε με φρενήρη ρυθμό ενώ εγώ της έλεγα πως είναι η καλύτερη πουτάνα. Τη σήκωσα και την έβαλα πάνω στην τουαλέτα σπρώχνοντας τα καλλυντικά της. Έμπαινα γρήγορα και βίαια μέσα της ενώ εκείνη άφηνε τα σημάδια της στην πλάτη μου χρησιμοποιώντας τα νύχια της. Την χαστούκιζα στο πρόσωπο κι εκείνη προσπαθούσε να με δαγκώσει.

Την έβαλα να καθίσει στα τέσσερα σε μια πολυθρόνα που υπήρχε εκεί και μ’ ένα φουλάρι που είχε της έδεσα τα μάτια. Πήρα και μια λεπτή κόκκινη ζώνη που ήταν κρεμασμένη σ’ έναν καλόγερο και άρχισα να τη μαστιγώνω. Τινάχτηκε στην αρχή κι έτσι αναγκάστηκα να της δέσω και το στόμα μ’ ένα δεύτερο φουλάρι για να μην μπορεί να ουρλιάξει και ν’ ακούγονται μόνο τα βογκητά της. Το σώμα της γυάλιζε από τον ιδρώτα, άφησα τη ζώνη και τα χέρια μου πήγαν ξανά στο στήθος της. Τσιμπούσα και έτριβα τις ρώγες της και είχα έρθει τόσο κοντά της που ο πούτσος μου άγγιζε το μουνί της αλλά δεν της τον έβαζα.

Προσπαθούσε να μιλήσει αλλά το φουλάρι την εμπόδιζε, της χτυπούσα τα κωλομάγουλα και έβγαζε αναστεναγμούς ευχαρίστησης, της είπα ότι θα τη γαμήσω μόνο από κώλο έτσι στεγνά και πάλι κάτι προσπάθησε να πει αλλά η προσπάθεια της ήταν μάταιη. Τον ακούμπησα στον κώλο της κι άρχισε να κουνιέται προσπαθώντας ν’ αποφύγει το μοιραίο. Ξαναπήρα τη ζώνη στα χέρια μου και της έδωσα να καταλάβει ότι δεν πρόκειται να τ’ αποφύγει γι’ αυτό θα ήταν καλύτερα να σταματήσει ν’ αντιστέκεται. Ελευθέρωσα το στόμα της και τα πρώτα της λόγια ήταν «γάμησε με σε παρακαλώ, χώσ’ τον μου αμέσως, σε ικετεύω». Έβαλα το χέρι μου στο μουνί της, έκαιγε, κι έσκυψα για να το γλείψω. Η κλειτορίδα της είχε πρηστεί και η γλώσσα μου έπαιρνε όλα τα υγρά της. Πήρα το φουλάρι και την σκούπισα κι ύστερα σηκώθηκα όρθιος και μπήκα απότομα μέσα της έτσι όπως ήταν σχεδόν στεγνή. Της τράβαγα τα μαλλιά και τη σφυροκοπούσα χωρίς οίκτο, χωρίς να με νοιάζει αν πονάει μέχρι που δεν κρατήθηκε άλλο κι έχυσε απανωτά δύο φορές.

Τότε, με τον πούτσο λουσμένο απ’ τα υγρά της και χωρίς να το σκεφτώ δεύτερη φορά τον κάρφωσα στον κώλο της και με το χέρι μου της έκλεισα το στόμα. Με δάγκωσε τόσο δυνατά που νόμισα ότι θα μου έχει κόψει τα μισά δάχτυλα. Με το χέρι μου πάντα μέσα στο στόμα της την εκθείαζα για τον κώλο της κι εκείνη τον κούναγε για να με φτιάξει περισσότερο. Έχυσα μέσα της αλλά δεν την άφησα να σηκωθεί γιατί ήθελα να κοιτάζω τα χύσια μου να στάζουνε και να κυλάν σιγά σιγά προς τα έξω. Τα πήρε με τα δάχτυλα της και τα έγλειψε. Στη συνέχεια κάθισα εγώ στην πολυθρόνα κι εκείνη γονατιστή ξεκίνησε να με γλείφει από τα πόδια μέχρι τον πούτσο. Την έβαλα να ξαπλώσει στο πάτωμα και ν’ αυνανιστεί. Με το ένα χέρι έτριβε την κλειτορίδα της και με το άλλο εναλλάξ τις ρώγες της. Μόλις έχυσε, μπήκα μέσα της και έσφιξε τα πόδια της γύρω από τη μέση μου. Τα τακούνια της με κάρφωναν αλλά αυτό μ’ έκανε να τη γαμάω πιο δυνατά και να τη βάζω να μου λέει πόσο καριόλα είναι και πόσο πολύ γουστάρει να πηδιέται.

Ήρθε από πάνω μου και κουνούσε τη μέση της δαιμονισμένα. Η ευλυγισία και η ταχύτητα της ήταν κάτι που δεν είχα ξαναδεί σε όλη τη ζωή μου, ανεβοκατέβαινε απίστευτα γρήγορα ή κουνιόταν κυκλικά ενώ εγώ έπαιζα με το στήθος της ή την χαστούκιζα στον κώλο. Τα υγρά της δεν άργησαν να με πλημμυρίσουν. Έπεσε σχεδόν ξέπνοη πάνω μου και οδήγησα το κεφάλι της στον πούτσο μου. Τον ρούφηξε χωρίς δισταγμό και τη στιγμή που είχε στο στόμα της τ’ αρχίδια μου την έχυνα στο πρόσωπο κι εκείνη με κοίταζε με το πιο καυλιάρικο βλέμμα που είχα δει ποτέ. Έφυγα από την πίσω πόρτα του μαγαζιού έχοντας ως λάφυρο στην τσέπη μου τις κάλτσες της.